معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام ۴۶ نفر از جوانان عضو هلال احمر استان به اردوی نشاط و امید در بندر انزلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی پهلوان، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: اردوی نشاط و امید در بندر انزلی با هدف تجلیل از فعالان  و اعضای شاخه های جوانان و دانشجویی جمعیت هلال احمر و ارائه عملکرد یک ساله آن ها برگزار می شود.

وی افزود: از شاخه جوانان 2 گروه ۲۰ نفره درقالب مردان و زنان و از شاخه دانشجویی 2 گروه ۲۶ نفره در قالب دانشجویان دختر و پسر به این اردو اعزام شدند.

پهلوان بیان داشت: ۴ دوره اردوی نشاط و امید هلال احمر امسال برگزار می شود که این دومین دوره ای است که اعضای جوانان و دانشجویان هلال احمر به آن اعزام می شوند.

 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: مسابقات ورزشی،کارگاه های آموزشی، قایق سواری در تالاب انزلی، بازدید از آکواریوم، بازدید از ساحل، ایستگاه صلواتی به مناسبت ولادت امام رضا (ع)، تهیه روزنامه های دیواری، جنگل نوردی و دریا از گیسوم و خرید از منطقه ی آزاد انزلی فعالیت هایی است که در این اردو انجام می شود.

انتهای پیام/م

حضور دانشجویان در اردوهای هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.